tirsdag den 23. oktober 2012

Når forventningen og billede er bedre end resultatet.

Kotelletterne var taget op af fryseren i går, og før turen på indkøb havde jeg bestemt at tilbehøret dertil skulle være ovngrøntsager.

Godt så det såmænd også ud, da jeg havde fået rosenkål, rødløg, rødbeder, gulerødder, jordskokker, persillerødder og hvidløg krydret og blandet i stegesoen.

015

Ovenpå blev kotelletterne, som blot lige var svitsede og krydret placeret. Dertil lidt væde ved, låg på og så ellers bare ind i ovnen og stå og passe sig selv i laaaaang tid ved 100o C.

019

Tror desværre min forventning var større en resultatet. Eller også var det blot valg og sammensætningen af grøntsager der ikke var så heldig. Retten havde i hvert fald ikke lige den smag, jeg havde forestillet mig. Dog kunne det sagtens spises, så sultne fra bordet gik vi ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar