onsdag den 26. september 2012

Opdatere bloggen…… øh - jo det er da vist på tide.

Jeg ved ikke lige, hvordan det sker. Men jeg må se den “barske” realitet i øjnene…. Det er lige som om, jeg glemmer, det der med at blogge, når jeg ikke lige har en kage på programmet. Jeg kan sågar komme helt bagefter…. Jeg som lidt ironisk set ellers skulle have tid nok.

Nu er det så SKET IGEN! …. Hvilket må være træls på godt jysk, for dem der læser bloggen.

Grunden denne gang, har været en SUPER SKØN FERIE i Tyrkiet, som jeg med god grund godt kan savne varmen fra, nu hvor jeg sidder her en regnvåd og kold eftermiddag i September.

Det var den 1. ferie i vores godt 22½ år sammen, hvor Gemalen og jeg var alene af sted. Og kun 2. gang vi var udenlands. SKØNT VAR DET – jeg håber ikke, der skal gå 18 år, før vi kommer af sted igen, lige som sidst.

 

Tyrkiet uge 38 2012 165

Ingen kommentarer:

Send en kommentar