torsdag den 10. maj 2012

Lidt pep til en regnvåd dag.

dagen i går vekslede mellem regn og solskin, og dagen i dag er vist ligeså, om end den nok mest hælder til den våde side ;o)

Men det var jo slet ikke vejret, jeg vil skrive om, men noget der kan være med til at peppe en regnvåd dag lidt op.

I aftes havde jeg sat mig for, at vi skulle prøve kartofler på en ny måde efter en opskrift jeg havde set i et blad, og det var med stor forventning jeg gik igang med det nye tilbehør til de kyllingfrikadeller vi skulle ha’. Jeg blev ikke skuffet, det smagte ligeså godt, som det ser ud.

002

Nye forkogte kartofler i en en skøn sammenblanding med blancerede bønner, cherrytomater, ynglingskryderier og til slut lidt hakket persille. SMUMS! – bestemt ikke sidste gang det står på menuen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar