onsdag den 14. marts 2012

Lidt om mig selv

Sig aldrig – “Jeg kan ikke! “  Sig altid – “jeg kan prøve!”

"KREATIV BLÆKSPRUTTE" - det er vist den bedste betegnelse på mig, da jeg altid har gang i et eller andet projekt.

Det kan være alt lige fra at få rim og versefødder til at passe, bage en kage og pynte den, strikke, sy, hækle, haven til madlavning mv..

Listen er næsten uendelig, og tid til at gøre det i, har jeg ufrivilligt masser af. Jeg måtte desværre opgive drømmejobbet, som børnehaveklasseleder for at blive førtidspensionist i en alder af 41 år, pga. dårlig ryg og mislykket operation.

Men intet er jo ikke mere skidt, end at det ikke er godt for noget. Nu kan jeg gå og sysle med alle de ting, jeg før tænkte, at det ville jeg gøre, når jeg fik tid, dengang jeg arbejdede. Samtidig nyder jeg vores nedlagte landbrug i Vesthimmerland, min dejlige mand, og mine 3 skønne unger og deres kærester, 2 hunde og ikke mindst tanken om og glæden ved, at vores første barnebarn, snart kommer til verden.

Fra tid til anden vil jeg lægge lidt af alt det, jeg går og får tiden til at gå med. Opskrifter, billeder og andre finurlige indlæg ud på siden. Du er VELKOMMEN til et kig. Hvis du også har lyst til at skrive en hilsen eller en kommentar, er ordet frit ;o)

GOD FORNØJELSE!

Hilsen Margit

Ingen kommentarer:

Send en kommentar