torsdag den 22. marts 2012

Kufferten er ladet med Australien

Min gamle barndomsveninde, som jeg heldigvis har fået kontakten med igen, har en søn Casper, der lige er blevet færdig som landmand.

Nu vil han så ud og have luft under vingerne, og rejser til Australien i et år for at arbejde. Mor Lenette havde derfor arrangeret en fin færdig/afrejse-fest for sønnike, og i den anledning spurgte hun om, jeg kunne lave en kage, der symboliserede at han nu skal om på den anden side af kloden.

Det blev til en kuffert-kage af lyse bunde, lagt sammen med chokoladecreme og hindbærmousse. Efter jeg havde belagt kagen, så den lignede en gammel kuffert med remme, blev den pyntet på behørig vis med flag og et kænguruskilt  m.v. lavet i fondant.

Kagen blev heldigvis en stor succes og jeg ønsker Casper en god tur down under, hvor han forhåbentlig får sig en masse uforglemmelige oplevelser.

(Flere billeder af kagen, kan ses i mit fotogalleri)

022

Ingen kommentarer:

Send en kommentar