onsdag den 14. marts 2012

Corsage og miniskørt

Så oprandt dagen, hvor min kære husbond skulle holde herrefrokost for sine venner og mandlige medlemmer af familien. Jeg havde i dagene forinden bagt både gulerodskage, chokoladekage og lavet fondant til vores lille overraskelse.

At der var en overraskelse, var han sikker på. Især da jeg dagen før tog ud til den ældste datter, og han ikke måtte komme med. Men se, det vi lavede, var ikke det han troede…

kage 013

Her er det en gulerodskage, der er flot camufleret som et miniskørt, med stor sløjfe og små trusser.

kage 023

Og her en chokoladekage med mild chokoladecreme, lavet som en flot corsage.

Min datter, min mands niece og jeg havde det rigtig sjovt med at lave kagerne. Aldrig har vi “glattet hud” så meget. Begejstringen udeblev ikke, da de blev stillet foran 25 mandfolk.

kage 027

Her er så begge kager til den runde dag, den eneste hage ved det hele var, at der var ALT FOR MEGET KAGE! ;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar