onsdag den 24. august 2011

Hund på pude og pink bling bling!

Som jeg fortalte i forrige indlæg er kagen her til  min nevø og hans forlovedes indflytterfest. Og ønsket til kagen var en hund, pink/lyserøde og bling bling. Nu var hunden lavet, og jeg kunne gå i gang med det andet.

Her brugte jeg mine nyindkøbte bageforme, der har form som en pude, når de bliver lagt sammen. Selve kagen var en chokoladekage lagt sammen med “rutebil-creme” (Rutebil småkager der er knust og blandet med fløde)

Puden blev pyntet med pink fondant og sølvperler. Til sidst fik den lidt glimmer og så hunden ovenpå.

Marianes kage 008Marianes kage 013

Marianes kage 014Marianes kage 015

1 kommentar:

  1. Heeej må jeg få at vide hvor du har købt denne Pudeforn henne og hvad den kostede ???

    Den ser rigrig fin ud ;)

    Gider du svare på mail:
    frudanmark@yahoo.dk

    På forhånd tak

    SvarSlet